wtorek, 9 lutego 2010

Otom Wam ja...

Z wykształcenia student medycyny,
z zamiłowania kucharz...

Witam w moim małym kąciku pyszności;)

Zanim jednak zacznę prezentować swoje bardziej lub mniej wątpliwe "arcydzieła kulinarne" kilka słów o mnie..

Student trzeciego roku medycyny, cierpiący na wieczny brak czasu. Jednak gdy uda mi się wygospodarować chwilę dla siebie, wyganiam całą rodzinkę z mojego królestwa tj. kuchni, i zabieram się za to, co sprawia mi największą frajdę - pieczenie i gotowanie...

Nieraz łapię się na tym, iż w natłoku zajęć, zaliczeń, czy egzaminów zastanawiam się: od czego zacząć? Po którą książkę sięgnąć najpierw? Może poczytać histopatologię? Może przejrzeć mikrobiologię? Patofizjologia?? Czy farmakologia? W takich chwilach, niemalże automatycznie, moje ręce wędrują w jednym kierunku...w kierunku książki kucharskiej...

Witam wszystkich bardzo serdecznie i zapraszam do śledzenia moich kulinarnych poczynań!


4 komentarze:

majana pisze...

Wow, ale świetnie! Dodaję Cię do zakładek:)
Zamierzasz zostać Dr Housem? Już jestem Twoją fanką hihihi;)) Pozdrawiam!

Nicole pisze...

Pozdrawiam kolege po fachu i z tymi samymi zamiłowaniami! Zarazem dziękuje za świetny komentarz na moim blogu! :)

spencer pisze...

Majanko, Nicole, witam Was Bardzo serdecznie!! I zapraszam do odwiedzania moich skromnych progów:) Pzdrawiam

Mich pisze...

Wprawdzie histopatologią się nie zajmuję ale w natłoku zajęć też sięgam po książki kucharskie.
Przyjemnie u Ciebie!

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails